Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T17:04:02+02:00
O avutie inedita a unei tari e cultura ei si personalitatile cu care se poate mindri.Orice om care a depus efort si dragoste pentru tara,acela se poate considera un om implinit.Pentru ca soldatii,armata apara tara,dar oamenii intelectuali o infrumuseteaza si ii dau o culoare si un sens.George Enescu e un geniu al muzicii care a aranjat notele razlete in cintece,a bucurat urechile oamenilor cu minunatiile pe care le scotea din vioara lui si a indrrumat orchestre.A fost un om extrem de important al tarii noastre si al poporului nostru!
2 5 2
2014-03-24T17:08:53+02:00
Fiecare persoana isi slujeste tara prin intermediul talentului si abilitatilor sale . George Enescu a respectat Romania pe plan international cu ajutorul talentului sau care consta in cantatul la vioara . Datorita lui multe persoane culturale respecta Romania . 
El era un mare patriot infocat pe care l-a marcat copilaria , un mare si adevarat roman care nu a uitat niciodata ca a plecat dintr-un sat din nordul Moldovei Romanesti .