Va rog frumos sa-mi raspundeti voi avea nevoie de tema chiar maine !
1. Alcatuiti propozitii in care subiectele sa fie exprimate prin substantivele Adrian , medicul , primavara si prin pronumele noi , dumnealor , dansele .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-24T17:03:59+02:00
Adrian este un copil ascultator .
Medicul mi-a recomandat sa fac mai multa miscare .
Primavara a sosit cu mireasma ei de flori .
Noi mergem sambata  la un film de animatie .
Dumnealor au plecat inaintea noastra .
Dansele au cumparat bilete la spectacolul de maine .
37 4 37
Multumesc frumos !
Cu placere !
Am o intrebare ! In ce clasa esti ?
2014-03-24T18:37:06+02:00
ADRIAN MERGE LA SCOALA. MEDICUL M-A CONSULTAT.PRIMAVARA A VENIT NOI SUNTEM OBOSITI DUMNEALOR NE-AU SALUTAT DANSELE SE JOACA 

3 2 3