Răspunsuri

2014-03-24T16:43:01+02:00
Pai who inseamna cine si se foloseste pt. persoane si which inseamna care si se foloseste in general pentru obiecte
Who is this person?
IS my brother
si which isneamna care si se foloseste cam asa
Which answer is correct?
The second
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T16:50:39+02:00
WHO se foloseste atunci cand vrei sa intrebi CINE..ex.who eat the chocolate...
WHICI se foloseste cand vrei sa intrebi CARE...(uita te la reclama de la snickers :D )
1 5 1