superlativ - precizează că trăsătura obiectului apare - pozitiv sau negativ - cu maximă intensitate.
Multumesc
am o tema la romana si nu am fost atenta in clasa la explicatie
daca vrei pune tema aici si ti-o fac :)
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-24T15:32:16+02:00
Grad superlativ se refera la gradul pe care il are un adverb sau un adjectiv(daca nu gresesc) poate fi de 3 feluri -
superlativ relativ de inferioritate -cel mai putin mic
                       de superioritate-cel mai mic
                      absolut -foarte mic , extrem de mic ... (asta e pt adjective)

1 5 1
2014-03-24T15:32:23+02:00
Care exprimă o calitate în gradul cel mai înalt';;;   categorie gramaticală care exprimă gradul cel mai înalt al unei calități sper ca te-am putut ajuata