Alcatuieste doua enunturi in care adjectivul "nou" sa indeplineasca functiile sintactice de : atribut adjectival si nume predicativ.

2
Haina este noua! nume predicativ noua haina imi place! atribut adj
Multumesc!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T15:03:49+02:00
Am un penar nou.
Penarul este nou.
2014-03-24T15:08:34+02:00
 Caietul acestui băiat este nou (atribut adjectival)
 Caietul ei este nou (nume predicativ)