Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T13:55:57+02:00
A fi in al noualea cer= a fi extem de bucuros
a avea 9 vieti = a avut foarte mult noroc
a nu se lasa cu una cu doua = a nu renunta repede, a nu se da batut usor.
sabie cu doua taisuri=o situatie care are atat avantaje cat si dezavantaje
2014-03-24T14:04:13+02:00
A fi in al noalea cer=a fi foarte fericit
a nu se lasa usor= a nu renunta