îmi puteți da niște exemple de locuțiuni adjectivale? Mulțumesc :)

2
A lua ţeapă (a se păcăli), a-şi lua câmpii (a pleca), a se da de ceasul morţii (a se strădui). A da ortu popi(a muri)
a o lua la' goana(a fugi)
a se smiorcai(a plange)
fii atent-astea sun verbale ;)
nu am vazut ca trebuie adj. :P
larg la suflet=bun
ca fulgerul=rapid
ca melcul=lent
cu mintea ingusta=prost cu scaun la cap=matur
ca vai de el=sarac de isprava=cumsecade

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T10:09:08+02:00
Luat de suflet = adoptat
Batator la ochi = clar
Din topor = badaran
Cel din urma = ultimul
Intr-o ureche = nebun
Intors pe dos = suparat
In floarea varstei = tanar
Floare la ureche = usor
2 5 2
2014-03-24T10:10:10+02:00
Cu capul in nori-aiurit
fara minte-prostovan
de vaza-interesanti
fel de fel-diferiti
1 5 1