Idei pentru o compunere cu titlul "Importanta sportului in consolidarea relatiilor dintre tarile Uniunii Europene".Nu vreau o compunere intreaga,nu e nevoie,vreau doar cateva idei utile si originale,decat multe si nefolositoare sau plagiate.Multumesc anticipat! =)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T00:36:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sportul este important in consolidarea oricaror relatii pentru ca:
1. inveti ce inseamna munca si efortul
2. inveti cum este sa pierzi,dar si sa te bucuri de victorie
3. sti prin ce trec colegii tai de echipa, dar si cei din echipa adversa
4. inveti notiunea de fair - play chiar daca in unele sporturi poti sa mituiesti arbitrul ...
5. inveti despre respect si ajutor [ munca in echipa ]
Cum ai putea sa aplici aceste 5 puncte pentru intreaga Uniune Europeana? Foarte simplu:
1. Fiecare tara vine cu beneficiile ei, de-aceea trebuie sa fie considerate egale. [ exemplu - eu vin cu ulei, tu imi aduci curentul electric -- impreuna facem cartofi prajiti ]
2. Orice tara a trecut prin pierderi, dar si prin "victorii", astfel ca stiu cum sa treaca peste si sa nu porneasca un razboi din cauza razbunarii...
3. Tarile au trecut si prin momente de greutate, astfel ca atunci cand o alta tara este in impas stiu sa ii ofere sfaturi
4. Chiar daca un cetatean nu apartine de acea tara, i se ofera sansa sa arate ca vrea sa faca parte din tara aia si sa isi castige cetatenia. Daca ar fi discriminati [ ca tiganii ] n-ar mai fi fair - play
5. Tarile uniunii europene se respecta pentru ca sunt puteri economice si nu numai si pentru munca in echipa trebuie sa fim cei mai fericiti oameni :) pentru ca altfel n-am mai avea comert :)) daca nu ar lucra impreuna tarile pentru import si export... nu mai spun de locuri de munca in strainatate pentru altii :).
Sper ca-ti vor folosi ideile mele :D
10 4 10
2014-03-24T07:07:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poti spune ca anumite sporturi cresc numarul de turisti,dezvoltand foarte mult turismul fiecarei tari care gazduiesc un concurs sportiv,campionat,olimpiada etc.

multumesc mult,e foarte buna ideea ta,dar ma mai poti ajuta macar cu una sau doua idei te rog mult? :)