Răspunsuri

2014-03-23T23:31:08+02:00
Perimetrul este = 4·l=4·1,7 m=...

Aria este = l²=1,7² m²=1,7·1,7 m²=...

Cred ca nu te superi ca mai ai de facut doua inmultiri.

Dar ce clasa esti daca nu stii perimetrul si aria patratului?!
15 4 15
sunt clasa a 5-a
Cred ca te descurci cu inmultirile, nu? Sa tii minte formulele pentru perimetru si aria patratului, ca te vei intalni cu ele de mii de ori de acum incolo.
da ma descurc si mersi pentru sfat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T23:41:15+02:00
P= 4·l
P=4·1,7m
P= 6,8m

A= l²
A=1,7² m²
A=1,7·1,7 m²
A= 2,89 m²

   Sper ca te-am ajutat !
18 4 18