Răspunsuri

2014-03-23T22:15:30+02:00
A fost fiu lui Bogdan al 2 lea , domn al Moldovei , a domnit aproape 50 de anii , a fost un om politic diplomat :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T22:17:51+02:00
Curiozitati:
1. Stefan Cel Mare a purtat 36 de lupte din care a pierdut doar 2.
2. Vlad Tepes era varul lui Stefan.
3. Picturile manastitii Voronet sunt realizate cu un albastru unic.
Cu placere.. :3 In ce clasa esti?
A 4a
tu?
Si eu.Insa la isotrie maine dam test. :3
la noi vine profa de istrie din a 5 a