1.de ce credeti voi ca bunicii se bucura atunci cand sunt vizitati de nepoti
2.ce bucuri faceti voi bunicilor
3.ce parere aveti despre intrebarea=ce mai faci bunico , cu ce ar putea fi ea inlocuita . va rog raspundeti la intebari

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T20:58:05+02:00
Bunicii sunt consderati o a doua pereche de parinti ptr copii , singura bucurie a bunicilor este vizita de catre nepoti , sau prin note bune,ascultare, loialitate
2 5 2
2014-03-23T20:58:08+02:00
1)  Ca dansii sunt bucurosi ca vad copii si ca se simt ca in copilarie.
2)   Notele, dam dovada ca suntem demni de ei...
3)   Poti sa folosesti pronume de politete.
Sper ca ti-am fost de-ajutor
Comentariul a fost şters