Va rog ajutati-ma .

Prezinta in 30-50 de cuvinte , semnificatia versurilor : Cate culori au fost , o, Doamne / Si-acum totul e alb , totul e alb -/Pana departe sub dealuri / Zapada saruta intinderile .

2
sau ultumit
ziiiii
da-mi si mie punctele dak sunt cel mai bun te rog
nu prea
le-am dat deja si apropo sunt baiat >> Alexandru13

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T20:35:50+02:00
Aceste versuri redau tristete,melancolie ,prin interjectia "o,Doamne" . repetitia verblui "totul e alb" sugereaza regretul cauzat de trecerea anotimpului viu in culori, "Cate culori au fost" in anotimpul rece , in care "zapada saruta intinderile"
nu cred ca saruta intinderile ci mai degraba inhata tot tinutul colorat care da senzatia de pustiu
parerea mea
multumesc ptr ca mi-ai dat ptr cel mai bun
npc :-)
2014-03-23T20:59:57+02:00
Autorul ne spune ca in anotimpurile de toamna, primavara si vara au fost multe culori iar acum iarna totul este alb
2 1 2