imi poti da textul???
fata-i rosie ca marul, de noroc i-s umezi ochii
la pamant mai ca ajunge al ei par de aur moale/ care-i cade peste brate,peste umerele goale
nominativ
toate Sebicf

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T20:26:03+02:00
Fata-NOMINATIV
MARUL-ACUZATIV
OCHII-NOMINATIV
PAR-NOMINATIV
AUR-ACUZATIV
UMERELE-ACUZATIV

2014-03-23T20:27:09+02:00
,,fata,,Nominativ
,mărul,,Acuzativ
,,ochii,,Nominativ
,,păr,,Genitiv
,,(de)aur,,Acuzativ
,,(peste)umereleAcuzativ