Cum se face problema asta cu intrebari va rog

Numarul jucariilor lui Marin reprezinta un sfert din numarul jucariilor lui Andrei.
Cate jucarii are fiecare, daca andrei are cu 15 mai multe?

2
nu
dar ce lectie apartine de aceasta problema?
trebuie sa o fac cu intrebari
am inteles ca si cealalta dar nu stiu cum sa ti-o expklic cum ai invatat tu la scoala ptr ca raspunsul il stiu pentru ca eu sunt mai in varsta spine-mi inecuatii cu necunoscute ai facut
nu numai cu intrebari si medoda grafica si nrumar necunoscut

Răspunsuri

2014-03-23T22:03:23+02:00
1.cate jucarii are Marin?  4x jucariile lui marin =jucariile lui Andrei                                      a reprezinta jucariile lui andrei si m jucariile lui marin                                                    

   a=4xm         a+15=m=>  inlocuim  4m+15=m  =>3m=15       m=15/3    m=5                2.cate jucarii are Andrei?  4x5=20     sau  5=15=20      Marin 5 jucarii  ,Andrei 20 jucarii  sper ca ai inteles
                          
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T23:04:10+02:00
     
     Marin  |___________|
     Andrei |___________|___________|___________|____________|
                                   |...........................15...............................|

Deci Marin are 15:3=5 jucarii
Andrei are 5·4=20 jucarii

1 5 1