Va rog sa sa ma ajutati sa raspund la acesta intrebare. Cinci sfere mici electrizate interactioneaza astfel: sferele 1 si 5 se atrag;sfererle 2si 4se atrag; sferele 3 si 4 se resping; sferele 4 si 5 se atrag. Cum interactioneaza sferele 1 si 5? Dar 1 si 2? va rog sa ma ajutati!

2

Răspunsuri

2014-03-23T19:37:52+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T20:17:20+02:00
Varianta 1
1+
2-
3+
4+
5-
1 si 5 se atrag
2 si 4 se atrag
3 si 4 se resping
4 si 5 se atrag
Cancluzie:
1 si 5 se atrag
1 si 2 se atrag
Varianta 2
1-
2+
3-
4-
5+
9 4 9