2 figuri de stil existente in structura ": il freaca pe dinauntru cu catusnica , cu sulcina , cu mataciune , cu poala santa-Mariei si cu alte buruieni mirositoare si prielnice albinelor

2
Naratiunea , descrierea...
cum sa spui ca naratiunea si descrierea sunt figuri de stil?cum?
:o3

Răspunsuri

2014-03-23T19:05:17+02:00
Enumeratia si epitetul
care sunt ?
cu catusnica, cu sulcina ,cu mataciune(enumeratie) buruieni mierositoare(epitet)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T19:05:22+02:00
CU catusnica , cu sulcina , cu mataciune , cu poala santa-Mariei=ENUMERATIE
buruieni mirositoare -EPITET
POTI SA-MI DAI PTR CEL MAI BUN??
da ms
MULTUMESC SI EU