Răspunsuri

2014-03-23T19:02:56+02:00
 de-a scunselea,de-a mijatca
                   razboinic
                   babilonie
                   evul mediu
                         vrednic
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T19:03:57+02:00
DE-A BABA OARBA-DE-A VATEA SCUNSELEA
HAOS-DEZORDINE,DEBANDADA
LUPTATOR-VITEJI
VARSTA-ETATE
DEMN-CAPABIL
de-a baba oarba-haos,dezordine........luptatori-viteji.....varsta-etate.....demn-apt,capabil.
multumesc
cu placere