Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T18:36:50+02:00
Intr-un triunghi echialteral h=L√3:2⇔h=6√3:2⇔h=3√3
DAR NU CUMVA FORMULA ERA LATURA LA A 2 RADICAL DIIN 3 TOTUL SUPRA 4??
aia e aria in triunghiul echilateral
DA DAR EU NU STIAM DE FORMULA ASTA
ba este poti sa cauti poate chiar sa iti intrebi profesorul sau profesoara..sunt in clasa a8 a si am folosit-o de nenumarate ori
2014-03-23T18:41:46+02:00
Inaltimea a format 2 triunghiuri dreptunghice,si in echilateral e si mediana=>imparte latura BC in 2 =>BD=3=>PRIN TEOREMA LAU PITAGORA,BD²+AD²=AB²⇒3²+AD²=6²⇒9+AD²=36⇒AD²=27⇒AD=3√3
ai gresit pentru ca ipotenuza este AB si vine AB²-BD²=AD²
si vine AD²=27⇒AD=3√3
nu conteaza trebuie doar sa fi atenta :D
DA
:)