Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T18:37:28+02:00
Bate de 420 de ori

Ma bucur daca ti am fost de ajutor :)

Poti sterge raspunsul asta (nu al meu ) ca sa ti-o scriu cu simboluri?
PE CARE SA-L STERG
Pe asta la care comentam noi
GATA AM STERS
nu.. nu ai sters....
2014-03-23T18:39:13+02:00
Regula de 3 simplă.2 minute....140
                          ⇒60 de minute...30x140=4200 (metoda simpla-la cea normala imi da putin ciudat...)
R:4200
Daaaaaaaaaaaaaaa
Comentariul a fost şters
Mersiiiiiiiiii pentru supoooooooooooort :D
:)