Răspunsuri

2014-03-23T18:29:02+02:00
Limpede-limpezi=2
romanesc-romaneasca,romanesti=3
rau-rea,rai,rele=4
scund-scunda,scunzi,scunde=4
mare-mari=2
rece-reci=2
frumos-frumasa,frumosi,frumoase=4
adanc-adanca,adanci=3
cuminte-cuminti=2
mic-mica,mici=3

15 4 15
AI GRESIT LA SCUNDA PENTRU CA E : FATA SCUNDA , BAIAT SCUND, FETE SCUNDE,BAIETI SCUNZI . ARE 4 F.F
da am schimbat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T18:30:12+02:00
LIMPEDE- 2 FORME FLEXIONARE
RAU- 4 FORME FLEXIONARE 
SCUND- 4 FORME FLEXIONARE 
MARE- 2 FORME FLEXIONARE 
RECE- 2 FORME FLEXIONARE 
FRUMOS - 4 FORME FLEXIONARE 
ADANC- 3 FORME FLEXIONARE 
CUMINTE- 2 FORME FLEXIONARE 
MIC- 3 FORME FLEXIONARE


14 4 14