Răspunsuri

2014-03-23T18:26:22+02:00
Pai poti povesti o intamplare dintr-o excursie la munte de exemplu. Pui personaje,spui in ce loc ai fost, cu cine, cum a fost, cat timp ai sta. In ce parte a tarii este situat. Si la sfarsit opinia ta cum a fost excursia.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T18:30:09+02:00
                                                             Valurile iernii
Iarna... Hmm... Toata lumea se gandeste la o frumoasa vacanta la munte. Dar la mare cum ar fi? Uite ca nu este deloc ciudat ca intr-o iarna tarzie sa facem o mica plimbare la mare.
Apa isi potoleste cu grija valurile carora le canta cu drag cantece de leagan, in adierea usoara a vantului care se pare ca o acompaniaza. Se lovesc usor de falezele inghetate care trosnesc de la temperatura scazuta, auzindu-se cate un mic bas la cantecele marii. Pe marea inca amortita se zaresc ici-colo, placute de gheata care cer indurarea gerului, sa se mai domoleasca. Maldarele de zapada care zac la malul marii striga spre cer cu mila, ca o mica raza de soare sa le mai incalzeasca si pe ele. Dar nimic nu vrea sa se arate dupa norii incarcati cu fulgii micuti care se inghesuie sa iasa la suprafata. Glasul pescarusilor care se auzea asta vara, acum parca amutise. Nicio pana nu se zarea pe cerul plin cu nori parca de vata,. Dar stai, in departare se observa un punct negru care se apropie. Poate e un delfin, sau o balena sau chiar un rechin, care doreste sa scape de apa rece a marii. Cu cat se apropie mai mult cu atat realizam ca un vapor imens urma sa ancoreze la noi in portm pe timp de iarna. Se misca greu, dar cu precizie. Fiecare miscare fiind gandita de catre marinarii vasului.
Privirea ma purta dincolo de zari si de aceea nu am observat ca din cer stelute argintii imi cad pe gene si pe pleoape, facandu-le din ce in ce mai grele, asta fiind doar in imaginatia mea. Ma bucuram! Iar sincera sa fiu am constatat ca marea este frumoasa indiferent de anotimp.


Sper sa-ti placa, e creatie propie, nu e copiata:)

3 3 3