Răspunsuri

2014-03-23T16:41:45+02:00
Copaci argintii
plapuma pufoasa
frunze admormite sub plapuma

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T16:42:30+02:00
"copacii ca nişte soldaţi muţi şi reci , cu zale de gheaţă” 
“munţii ca nişte uriaşi adormiţi sub omăt” 
“copacii ca nişte fantasme” 
“prin râpi adânci zăpada de soare se ascunde” 
“copaci de zahăr”
“a îmbrăcat brazii şi pinii cu cojoace grele de zăpadă” 
“a pus crengilor mănuşi de puf”
4 4 4