Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T16:37:18+02:00
Depinde de context.
Daca zici"unul merge la scoala,doi stau acasa" este numeral.
Daca zici"unul scria,altii radeau" nu este numeral.
Nu stiu sigur ..nu cred ca are functie sintactica.intra in componenta unui grad de comparative.
orkum mercy
o sa iti dau cel mai bun rsp mai tirziu
Multumesc :*.sper ca te-am ajutat :D
da, m-ai ajutat!
2014-03-23T16:38:32+02:00
Depinde de context.  Poate fi si numeral si pronume nehotarat.