Explică modul de formare al următoarelor cuvinte : a imblânzi, neplăcut. :)

2
a imblanzi: derivat cu prefixul ''im'' de la radacina ''bland
neplacut e la fel:prefixul ''ne+cuvantul de baza ''placut''

Răspunsuri

2014-03-23T15:37:55+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T15:40:19+02:00
A imblanzi=  format prin derivarre de la adj. balnd + prefixul "im"
neplacut= format prin derivare, prin contopire :)
sti prost!
ok ! Pa!
Nu e compunere
asta ziceam si eu! .))
ok, am observat~