Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T15:21:05+02:00
Paentru a construi un dinamometru ai nevoie de mai multe greutati un arc si o rigla. Forta necesara poate fi folosita la intindere sau la compresiunea arcului. Se aseaza greutatile pe un dispozitiv cu ajutorul caruia comprimam sau intindem arcu, trasand pe rigla indicatiile , intre limitele minima si maxima de compresiune (extindere ) a arcului Se repeta aceasta operatie de mai multe ori trasand pe rigla indicatiile (indicatiile vor fi diferite ,diferenta depinzand de fidelitatea cu care arcul raspunden la aceeasi solicitare) Se face o medie a indicatiilor pentru fiecare reper de pe rigla (diferenta dintre indicatia minima si maxima obtinuta pentru fiecare solicitare fiind eroarea aparatului )
1 5 1
2014-03-23T15:34:47+02:00
Pai poti folosi o rigla,arc si niste obiecte care sa aiba greutate medie