Răspunsuri

2014-03-23T14:51:59+02:00
H=(baza mica+baza mare)/2
=34+66):2
100:2
=50
da precis este asa? :)
asta e formula mai mult ca sigur da 50
mersi mult <3 :* ..am cam uitat toate formulele astea ..
cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T14:53:47+02:00
AB baza mare CD baza mica.
DE perpendicular (_|_) pe AB
CF perpendicular (_|_) pe AB
EF=34 => AE si BF sunt egale cu 32
2*AE=32
AE=16
In triunghiul ADE-dreptunghic in E => DE²=AD²-AE²=34²-16²=1156-256=900
DE=√900=30cm.
Inaltimea este DE=30cm.