Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T14:47:38+02:00
C=cateta
i=iipotenuza
A=(c1·c2)/2
20=(c1·c2)/c
2·c=20⇒cateta=10
conform teoremei lui pitagora suma catetelor la patrat =ipotenuza la patrat⇔
⇔100+100=ipot.la patrat
200=ipot la patrat
ipotenuza=10√2
mersii mult :*:*:*
cu placere ! :*
ai gresit la formula ariei
2014-03-23T14:49:35+02:00
A=(C1*C2)/2=>c1=c2(isoscel)=>A=C1^2/2=>c^2=20*2=40=> c=2 radical din 10
ipotenuza^2=c1+c2=40+40=80=>ipotenuza = radical din 80=4 radical din 5
^2-am notat patratul 
ce inseamna semnul ^
puterea a doua
am scris pe ultimul rand