Răspunsuri

2014-03-23T14:45:01+02:00
Politicos= amabil
ingrozitor=inspaimantator
pretinde=sustine
captiv=inchis
a examina=a cerceta
cudat=anormal
20 3 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T14:50:11+02:00
Mihai este politicos(respectos).
A ramas ingrozit (inspaimantat) dupa acel accident.
Acum urmasi pretinde (revendica) cladirea.
A ramas captiv (prizonier).
Il examina (observa ) din spatele perdelei.
I s-a intamplat un lucru ciudat (staniu).
24 4 24