Răspunsuri

2014-03-23T13:26:08+02:00
Adjectivul este partea de vorbire care exprima insusirea unui obiect .
Adjectivul determina un substantiv sau un substitut [inlocuitor al acestuia]
Adjectivele pot fi : propriu-zise [mic,mare,inalt]
                           provenite din alte parti de vorbire [milion castigat ] , provenit din verb la participiu . Sper ca te-am ajutat .
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T13:38:05+02:00
adjectivul este partea flexibila care exprima calitatea sau insusirea unui obiect.
el insoteste un substantiv cu care se acorda in gen numar si caz.
felurile adjectivelor sunt:
propriu-zise adica : frumos, bun, curajos etc
provenite din verbe la participiu : citit, citita , scris , scrisa etc.
verb la gerunziu: maini tremurate , cosuri fumegande , ochi lacrimati etc.
cam atat stiu deocamdata.
macar cu atata sper sa fi inteles ceva.
MULT SUCCES!