Răspunsuri

2014-03-23T12:49:23+02:00
Este egal, pentru ca: 
1. din pretul initial scadem 10/100 din pret si aflam cat e 
2. la prestul initial aduman 10/100 din pret si aflam cat e 
Si daca ne uitam bine e tot acelasi pret :)  
Sper ca am ajutat in vreun fel si sper ca ai inteles ce am vrut sa spun :) 
Scumpirea se face la pretul deja redus !!! De aceea, este mai mic decat pretul initial
Scumpirea nu se face la pretul initial, ci la cel redus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:49:41+02:00
Reducerea : x - (10:100)x = 0,9x
Scumpirea dupa reducere : (10:100)0,9x = 0,09
Asadar, dupa o reducere urmata de o scumpire pretul va fi 0,99x, deci, concluzionam ca pretul este mai mic cu cel initial
care e mai bun ? raspunsul tau sau celui de sus ? :(
Citeste la comentarii, am explicat acolo
ok ms ! :)