Răspunsuri

2014-03-23T12:44:46+02:00
Notam cu S suma de bani initiala pe care a avut-o Vlad, iar r restul.
Calculam 25/100 * S + 3/5 * r = 240 <=> S/4 + 3r/5 = 240
 
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-23T12:48:23+02:00
Notam x suma de bani initiala!

 \frac{100x}{100} - \frac{25x}{100}  =   \frac{75x}{100} suma ramasa

 \frac{75x}{100} * \frac{3}{5}  =  \frac{225}{500}  =  \frac{45x}{100} a cheltuit a doua oara

 \frac{75x}{100} - \frac{45x}{100} =  \frac{30x}{100}  = 240 lei <=> 30x=24000 <=> x = 800 lei

Vlad a avut initial 800 lei...
8 3 8