Alcatuiti in scris enunturi in care sa folosito urmatoarele interjectii: iata, uite, hai, mars, hei. Fiti atenti la semnele de punctuatie!

2
Hai , cu mine . Uite , Bogdan nu a invatat . Iata , a venit la club . Mars , de aici caine rau .

Răspunsuri

2014-03-23T12:38:59+02:00
Iata,el a venit ultimul la ora! 
Uite,noi am terminat primii exercitiul! 
Hai,nu mai sta cu mainile in san si ajuta-ma! 
Mars,nu mai veni langa mine,caine! 
Hei! De ce nu ma lasi sa invat? 

Sper ca e bine :) 
Hei , azi e o zi importantă .
Sper sa te fii ajutat !:d... ce clasa estii ?
mrs mult de tot sunt in clasa a6a tu?
a7a
aha
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:41:25+02:00
Iata,el nu are cartea nicim caietul!
Uite,Mircea era sa primeasca o amenda!
Hai,o sa reusim!
Mars,esti doar un caine !
Hei,eu am auzit ca Eliza este racita,dar diriginta ne-a zis ca e la spital!
ms mult
Cu placere! :* Ma bucur ca te-am ajutat! :)