Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:29:25+02:00
Numeral - Am cumparat un caiet.
Pronume - Un exercitiu este de neinteles.
Adjectiv pronominal nehoarat - Un baiat se joaca, altul sta degeaba.
2014-03-23T12:29:34+02:00

1.ARTICOL NEHOTĂRÂT(proclitic):Un băiata lipsit.
2. NUMERAL CARDINAL când esteînsoţit de adverbele
doar, numai; de adjectivul singur sau când apare în opoziţie cu mai multenumerale: Am luat doar (numai)uncaiet. Amluatunsingur caiet. Am luatuncaiet, două plicuri şi cinci timbre.
3.ADJECTIV PRONOMINALNEHOTĂRÂT ( când i se opune
altul ):Uncopil desenează, altul se joacă.
4 4 4