Răspunsuri

2014-03-23T12:24:31+02:00
1) Melancolic-Trist/Suparat;
Fermecata-Vrajita.

multumesc
la nr 2?
La numarul 2 nu stiu.. :(
mi-a rasouns maria la nr 2 multumesc ori cum
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:29:05+02:00
Melancolic - Trist
Fermecata - Minunata

Lin poate avea sens de:
Lin - Ceva care se misca foarte usor.
Lin - Vas de lemn, metal sau beton in forma de jgheab.

Propozitiile:
Vantul adia foarte lin.
Am asezat fructe in lin.
Melancolic-trist
Fermecata-vrajita
Lin poate avea sensurile:lin-usor ; lin-peste ; lin-obiecte metalice,din lemn sau beton in forma de jgheab