Răspunsuri

2014-03-23T12:11:12+02:00
1)cratima marcheaza elizarea consoanei "l" si pronuntare in acelasi cuvant a doua parti de vorbire diferite
2)frunzarae frunzis,frunzar,frunzulita,
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:15:44+02:00
Cratima face legatura intre substantivul comun "sufletul" si pronumele posesiv "meu"-forma nehotarata "mi",inlocuind astfel consoana "l". Familia lexicala:frunzis,frunzulita,frunzae
3 3 3