Răspunsuri

2014-03-23T13:03:39+02:00
Cred ca e 6 ori 5 impartit la 2 cred nu stiiu nu prea sunt bun la fizica 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T13:05:49+02:00
La plecare sistemul are atat energie cinetica, cat si potentiala.
Ei=mVo²/2+mgh
La atingerea solului energia sistemului este numai cinetica.
Ef=mVmax²/2
Conform legii de conservare a energiei mecanice
Ei=Ef
mVmax²/2=mVo²/2+mgh
Se obtine simplificand cu m si aducand la acelasi numitor, ecuatia
Vmax²=V²+2gh si Vmax=√V²+2gh=√25+120=√145m/s
Succes!
1 5 1