Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T12:30:34+02:00
Ro=m/V=>m=ro * V = 2 * 0,88 * 1000  = 1760 g = 1,76 kg C6H6
C6H6 + 15/2 O2 ---> 6 CO2 + 3 H2O
la 1760 g C6H6........x g O2                  x=5415,38462 g O2 = 0,16923 kilo moli O2
la 78 g C6H6.........15/2 * 32 g O2 
V total = nr moli * 22,4 = 0,16923 * 22,4 = 3,79075 m cubi O2
e destul de explicit?
Da.Mersiii mult :D
nu ai pentru ce:)
2014-03-23T13:06:45+02:00
Cred ca raspunsul este 8.99
Ok.Te cred :) daca pui si rezolvarea :d
:D
sa ma gandesc la formula ca nu o mai stiu
3,79075 m cubi O2
Esti amuzant rau :)))