Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T11:55:42+02:00
Fie n numarul cautat, atunci se otine:
n/8 + n/4 + n/2 = 350, amplifici la a doua cu 2 si la a treia cu 4 si atunci vine:
n/8 + 2n/8 + 4n/8 = 350 inmultesti tot cu 8 si vine
n+2n+4n=2800 ⇔7n=2800 ⇒ n=400
 
6 3 6
2014-03-23T15:15:15+02:00
X este optimea
2x este sfertul
4x este jumatatea
x+2x+4x=350
7x=350
x=350:7
x=50
50x2=100(sfertul)
50x4=200(jumatatea)
200x2=400(ne)

4 4 4