Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T11:18:39+02:00
Pai incepi cu portretul fizic(inaltimea,culoarea ochilor,parului etc)
si porteretul moral (cum esti tu ambitioasa,desteapta,amabila,generoasa etc),ce-ti place sa faci/ce nu-ti place sa faci
3 5 3
2014-03-23T11:31:51+02:00
Heii. :)
Portret fizic pe o foaie de desen- Poti sa te desenezi pe tine.Culoara parului.Culoarea ochilor.
Daca vrei sa faci un "portret" moral trebuie sa scrii in caiet.Uite cateva idei:
Eu de felul meu sunt foarte sufletista si orce cuvant poate sa ma afecteze cumva.
Consider ca sunt buna si destul de atletica.
Nu imi place sa ma laud/sa vorbesc urat despre ceilalti.
Cam atat.. :)
Sper ca te-am ajutat. :*
2 1 2