Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T11:20:44+02:00
Hey!
Uite câteva idei:
-Frumuseşea fizică este trecătoare, însă frumuseşea sufletească adică bunătatea este veşnică şi este cea mai importantă.
-Bunătatea adevărată este cea mai rară frumuseţe.Ea nu poate fi obţinută prin acţiuni materiale ci prin cele spirituale.
Sper că te-am ajutat! :)

1 5 1
2014-03-23T11:27:19+02:00
Explicatia titlului: Cine este frumos, este frumos pe dinafară; cine este bun nu va întârzia să devină şi frumos.