Răspunsuri

2014-03-23T10:57:49+02:00
-Buna ziua!
-Buna ziua!
-Dumneavoastra sunteti domnul Ilie Moromete?
-Da, dar tu cine esti?
-Eu sunt X  si as vrea sa va spun ca imi plac foarte mult cum jucati filme.
-multumes, ma incanta gasirea tinerilor  ca tine, pasionati de asemenea filme !
- Personajul meu preferat este X , stitu unde as putea sa-l gasesc?
- Imi pare rau...acum este plecata la Y, dar iti pot da o invitatie la teatrul Z , acolo ne v-om reuni cu toti ..

Nu mai stiu, infloreste si tu :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T14:24:13+02:00

-Considerati ca procedati corect in educatia copiilor dumneavoastra?
-In mod Sigur.Eu sunt capul familiei si eu hotarasc ce au voie si ce nu au voie.
-Cu asta sunt de acord domnule Moromote,dar consider ca bataia nu este cel mai bun mod de a pedepsi copiii,mai sunt si alte Metode mai eficiente.
-Ba da,este.Si eu am fost batut de Tatal meu si cred ca e un fel de traditie.in plus,isi merita soarta
-Ganditi total gresit.daca le explicati frumos unde gresesc poate vor intelege.
-Esti doar un copil.Nu stii nimic.
-Stiu destul de multe.In opinia mea,educatia este foarte importanta.de ce nu l-ati last pe mezinul familiei sa mearga la scoala?
-Pentru ca scoala nu e pentru viitor.
-Avem mentalitati diferite domnule Moromete,si asta se datoreaza diferentei de varsta,generatii..
-Aici nu te mai pot contrazice,copile..




1 5 1