Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T10:38:38+02:00
Dintr-un butoi umplut cu 902 litri de apa se foloseste din apa pentru a uda o gradina, diferenta dintre numerele 337 si 197.. Cati litri de apa raman in butoi dupa stropire ?
1 5 1
2014-03-23T10:42:37+02:00
Intrun depozit sunt 902 kg de faina . din ele sa-u luat 337 pt prelucrare dar sa-u folosit doar 197 . cate kg de faina au ramas la depozit.
2 3 2