Răspunsuri

2014-03-23T10:24:44+02:00
Cleopatra a fost considerată dintotdeauna drept cea mai frumoasă femeie din lume.
Cleopatra a devenit Cleopatra a VII-a a Egiptului, la moartea tatălui său, Ptolemeu al XII-lea.
Decedată: 12 august 30.



1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T10:28:52+02:00
Cunoscuta ca cea mai seducatoare si misterioasa regina a Egiptului.
Cleopatra este o femeie a carei viata si timp sunt subiectul curiozitatii multora.
Multi stiu despre ea ca este o regina egipteana dar de fapt foarte multi nu stiu ca de fapt ea este de origine greaca-macedoniana.
Cu toate acestea spre deosebire de alti conducatori din Grecia ea era familiarizata cu limba egipteana.
de fapt Cleopatra stie sa vorbeasca 9 limbi.
Cam atat stiu.
Mult succes!
1 5 1