FORMULATI CATE O PROPOZITIE CU PRONUMELE PESONAL ,ei ,ea ,si cu verbele iei ,ia.

2
Ei sunt colegii mei . Ea este prietena mea cea mai buna . Andrei ia caietul , tu iei pixul .
Ei
ce e cu ei ?
Dragoilidia98 ... te rog accepta-mi cerereaa.. k iti trimit acum
Ok :3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T09:59:28+02:00
Ei o sa ia  cumparaturile.
ea ia carte prima.
tu iei cea mai mare nota.
5 4 5
2014-03-23T09:59:54+02:00
Ei iau o minge.
ea manca.
iei tu dece furi.
el ia o prajitura.
5 3 5