Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-23T09:50:12+02:00
1.I_____I+48
2.I_____I

Suma este 248 . Aflam suma partilor egale .
 248-48=200 
 200:2=100 ( al doilea prieten )
 100+48=148 ( primul )
 
Verificare : 148+100=248
dar in gimnaziu nu se mai fac segmente....doar in clasa a 4-a...
2014-03-23T09:51:03+02:00
Fie x numarul de kg culese de primul. 
Fie y nr de kg culese de al doilea.

x + y = 248
y = 48+x

Substituim y in prima ecuatie:

x + 48 + x = 248

Grupam termenii similari:

2x + 48 = 248

2x = 200

x = 100
y = 248 - 100  ----> y = 148

Atat! :)