Un taran a cules 1064 kg de fructe: mere, pere si prune. Mere a cules cu 42 kg mai multe decat dublul cantitatii de prune, iar pere cat doimea cantitatii de prune.
Ce cantitate a cules din fiecare fel de fructe?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-23T09:43:48+02:00
Mere   I____II____II____II____I+42  
prune  I____II____I
pere    I____I

Suma este 1064.
1064-42=1022 suma partilor egale
1022:7=146 pere
146x2=292 prune
146x4+42=626 mere

Verificare : 626+292+146=1064
6 3 6
2014-03-23T09:52:30+02:00
|-----|-----|-----|-----|
|-----|-----|
|-----|
1064-42=10022
1022:7=146 (perele)
146X2=292 (prunele)
146X4+42=626 (merele)
PROBA: 626+292+146=1064
sper ca te-am ajutat!

4 4 4