Răspunsuri

2014-03-23T09:58:21+02:00
1. Bruneta este prietena mea. (adj. devenit subst.) 2.Al său a venit acasă. (adj.pron. posesiv devenit pronume) 3. Cititul este o activitate intelectuală. (participiu devenit subst.) 4. Roşul imi place. (Adj. devenit subst.) 5.Harnicului nu-i place sa leneveasca.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-23T09:59:28+02:00
Vantul lin isi face aparitia. ( lin=adj)
Barca merge lin.  (lin = adv de mod)

Copilul  frumos are note bune ( frumos= adj )
Andrei citeste frumos ( frumos = adv de mod)
Frumosul merge la magazin .  ( frumos a devenit prin articulare substantiv)

Poti transforma din adj in adv si ; usor , greu  si suparat .