Răspunsuri

2014-03-22T21:56:15+02:00
Vecinici - vesnici
sede - sade
grierel - greierel
a licuri - a licari
implu - umplu
izvoara - izvor
musteata - mustata.
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-22T21:58:39+02:00
vecinici ------ vesnici
sede ---- sade
grierel ---- greierel
a licuri ----- a licari
implu ---- umplu
izvoara --- izvor
musteata - mustata
Sper ca te-am ajutat. :)
10 4 10