Spune daca propozitiile urmatoare sunt adevarate sau false
1 .daca impartitorul este 7 , restul poate fi 9
2.daca impartitorul este 3 , restul poate fi 3
3 .daca impartitorul este 9,restulpoate fi 8
4.daca impartitorul este 5, catul 2 si restul 3 , atunci deimpartitul este 13

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T21:13:21+02:00
2014-03-22T21:15:39+02:00
3 si 4 sunt adevarate. restul niciodata nu poate fi mai mare decat impartitorul sau egal.
1 5 1