Tatal si fiul au impreuna 52 de ani . Tatal este de trei ori mai in varsta decat fiul . Care este varsta fiecaruia? Peste cati ani varsta tatalui va fi de doua ori mai mare decat varsta copilului? (problema este prin metoda figurativa)

2
aaa
cuze :3
a+b=52< a=3b, 4b=52 b=16, 52-16=36, peste 4 ani 20 si 40
13**
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-03-22T21:04:30+02:00
c=COPIL
T=TATA
T=C
T+C=52 
C+3C=52⇒4C=52
C=13
T=13·3=39
SI PRIN METODA FIGURATIVA :
l---l
T l---l---l---l
52:4=13(un segment/varsta copilului)
13·3=39(varsta tatalui)


20 4 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-22T21:09:36+02:00
|---|---|---|t
|---| f  52:4=13un sg si fiu
13x3=39 tatal     39-13=26 dif.   26:2=13 peste 13ani
V(39+13):(13+13)=2
41 4 41